Jautājums/Atbilde
Ko darīt avārijas situācijā?
Ja jūsu mājā rodas avārijas, ugunsgrēka vai cita ārkārtas situācija, vispirms jums ir jāsazinās ar ārkārtas dienestiem, pēc tam jāinformē mājas pārvaldnieks.
Kontaktu informācija:
- 28279286 – SIA "Nekustamā īpašuma attīstība" (dzīvojamās mājas pārvaldīšana);
- 112 – Vienotais ārkārtas palīdzības tālrunis (ja pastāv draudi jūsu vai jūsu tuvinieku dzīvībai);
- 80002122 – SIA "Rīgas ūdens";
- 67369938 – AS "GASO";
- 67291610 – SIA "Alpex";
- 8400 – AS "Sadales tīkls";
- 8900 – SIA "Rīgas namu pārvaldnieks";
- 67037555 – Rīgas pašvaldības policija;
- 67474700 – Rīgas domes Mājokļu un vides departaments par atkritumu apsaimniekošanas jautājumiem Rīgas pašvaldībā.
Lūdzam iesniegumus, materiālus un sūdzības sūtīt uz e-pastu: siania2020@inbox.lv
Kā tiek izrakstīti rēķini par komunālajiem pakalpojumiem?
Rēķinu izrakstīšana notiek vairākos veidos: rēķini var tikt sniegti papīra formātā vai nosūtīti elektroniskā formātā.
Tuvākajā laikā būs pieejama mobilā lietotne, kurā varēs saņemt rēķinu un veikt apmaksu tieši caur to.
Kā tiek veikta mājai piegulošās teritorijas uzkopšana un uzturēšana?
Uzkopšana un mājai piegulošās teritorijas uzturēšana ietver regulāru šādu darbu veikšanu:
- Teritorijas uzkopšana: Sētnieks ir atbildīgs par tīrības uzturēšanu teritorijā, tostarp atkritumu savākšanu, celiņu un koplietošanas zonu uzkopšanu.
- Tīrīšana un remonts: Regulāra infrastruktūras objektu, piemēram, soliņu, atkritumu urnu, apgaismojuma un žogu pārbaude un apkope.
- Zaļo zonu kopšana: Tiek veikta augu un koku laistīšana, apgriešana un citi nepieciešamie darbi, lai uzturētu veselīgu apstādījumu stāvokli.
- Zāles pļaušana: Zāle tiek regulāri pļauta, lai uzturētu sakoptu teritorijas izskatu.
Kas ir mājas vecākais?
Mājas vecākais ir aktīvists un sabiedriskais darbinieks, kurš pilda savu lomu brīvprātīgi, bez atlīdzības. Viņš pārstāv dzīvokļu īpašnieku intereses saskarē ar mājas pārvaldnieku. Mājas vecākais kopā ar mājas pārvaldnieku plāno, organizē un kontrolē remontdarbu un citu darbu veikšanu, kas vērsti uz dzīves apstākļu uzlabošanu un kopīpašuma uzturēšanu labā stāvoklī.
Ko darīt, ja mainījies dzīvokļa īpašnieks?
Dzīvokļa īpašniekam ir pienākums 10 dienu laikā informēt mājas pārvaldnieku par dzīvokļa īpašnieka maiņu.
Ko darīt, ja rodas konfliktīga situācija starp dzīvokļu īpašniekiem?
- Diskusija un mēģinājums atrisināt: Mēģiniet atrisināt problēmu mierīgā veidā, tieši apspriežot situāciju ar otru pusi. Ir svarīgi saglabāt mieru un cieņu dialogā, cenšoties atrast kompromisa risinājumu.
- Vēršanās pie mājas vecākā: Ja tieša diskusija neizraisa rezultātus, varat vērsties pie mājas vecākā. Viņš var palīdzēt starpniecībā un mēģināt atrisināt konfliktu, pārstāvot visu iedzīvotāju intereses.
- Kopējā sapulces organizēšana: Ja konflikts attiecas uz plašākiem jautājumiem, varat organizēt kopīgu iedzīvotāju sapulci, lai apspriestu un pieņemtu kolektīvu lēmumu.
- Rakstiskas sūdzības un pieteikumi: Noformulējiet savas sūdzības rakstiskā formā un nosūtiet tās pārvaldniekam. Tas palīdzēs fiksēt problēmu un paātrināt tās izskatīšanu.
- Vēršanās pie pārvaldnieka: Sarežģītās situācijās var pieaicināt pārvaldnieka pārstāvi neitrālai starpniecībai.
Kā nomainīt apsaimniekošanas firmu?
Primārais uzdevums - kopīgs dzīvokļu īpašnieku lēmums par apsaimniekošanas firmas maiņu, pie kura nepieciešams savākt 51% balsu PAR.
Pēc lēmuma pieņemšanas dzīvokļu īpašnieki tiek iepazīstināti ar jauno apsaimniekojošo firmu un tās pārvaldnieku, kas dodas pie esošā pārvaldnieka.
Savukārt, pēc esošā pārvaldnieka informēšanas par apsaimniekošanas firmas un pārvaldnieka maiņu, tiek noslēgts līgums ar jauno, izvēlēto apsaimniekošanas firmu, kas tālāk noslēdz līgumus ar pakalpojumu piegādātajiem.
Dzīvokļu īpašnieki tiek iepazīstināti ar jauno apsaimniekošanas firmas pārvaldnieku kopējā sapulcē un apsaimniekošanas firma var sākt darboties.
Vai jums ir nepieciešama informācija par uzņēmumu?
SIA "Nekustamā īpašuma attīstība"
Reģistrācijas numurs: 40203220412
PVN maksātāja numurs: LV40203220412
Juridiskā adrese: Brāļu Kaudzīšu iela 12 – 69, Rīga, LV-1082
Sīkāku informāciju par uzņēmumu var iegūt vietnē lursoft.lv
Kāpēc izvēlēties mūs?
- Profesionālisms un pieredze: Mums ir daudzu gadu pieredze daudzīvokļu māju pārvaldībā, un mēs zinām, kā efektīvi risināt jebkuras radušās problēmas.
- Apkalpošanas kvalitāte: Mūsu speciālisti vienmēr ir gatavi palīdzēt iedzīvotājiem un operatīvi reaģē uz visiem pieprasījumiem un sūdzībām.
- Tehniskā apkope: Mēs nodrošinām savlaicīgu visu nepieciešamo remontu un profilaktisko darbu veikšanu, kas ļauj uzturēt māju izcilā stāvoklī.
- Caurspīdīgums un atskaitīšanās: Mēs sniedzam pilnīgas un saprotamas atskaites par visiem izdevumiem un ieņēmumiem, kas saistīti ar mājas pārvaldību, ļaujot iedzīvotājiem būt informētiem par visām finanšu operācijām.
- Drošība: Mēs pievēršam lielu uzmanību drošības jautājumiem, uzstādot un apkalpojot videonovērošanas un piekļuves kontroles sistēmas.
- Ietaupījumi: Pateicoties mūsu pieredzei un izveidotajām attiecībām ar pakalpojumu un materiālu piegādātājiem, mēs varam piedāvāt konkurētspējīgas cenas un optimizēt izdevumus.
- Klientu orientētība: Mēs vienmēr liekam iedzīvotāju intereses pirmajā vietā, uzklausām viņu viedokli un ņemam to vērā lēmumu pieņemšanā.
- Likuma ievērošana: Mēs stingri sekojam visām normām un noteikumiem, kas garantē juridisko aizsardzību un iedzīvotāju pārliecību.
- Mūsdienu tehnoloģijas: Mēs izmantojam modernās tehnoloģijas mājas pārvaldībā, kas uzlabo apkalpošanas kvalitāti un paaugstina dzīves komfortu.
- Pozitīvas atsauksmes un reputācija: Mūsu uzņēmumam ir daudzas pozitīvas atsauksmes no apmierinātiem klientiem, kas apstiprina mūsu augsto darba kvalitāti un uzticamību.
Izvēloties mūs, iedzīvotāji var būt droši, ka viņu māja ir uzticīgās rokās, un visi viņu jautājumi un problēmas tiks atrisināti ātri un kvalitatīvi.